חלב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני כבן 22 ואני מנסה להימנע מחלב ומוצריו למשך תקופה- אולי יגרום להפסקת היווצרות הליחה.. רציתי לדעת איזה מזון עלי לאכול כל מנת להשלים את תפקיד החלב? האם טחינה מלאה מתאימה? ? ביצים? תודה.
שלום יוני חלבונים וויטמינים אפשר לקבל גם מבשר, ביצים וקטניות. סידן נמצא בסרדינים, שומשום מלא טחון, קטניות, חסה, כרוב, ברוקולי, פירות יבשיים ואגוזים. עלי לי לציין שעד כה אין שום מחקר מדעי שתומך בטענה שמוצרי חלב גורמים לליחה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי