דיאטה שלא יורדת ממנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2008 | 12:33 | מאת: שיבא
שלום רב, התחלתי דיאטה לפני שבועיים, ירדתי מייד קילו. ועכשיו לפני 4 ימים שקלתי 47.8 והיום אני שוקלת 48.2 מה זה? אני אוכלת בעיקר חלבונים, שתי פרוסות לחם קל ליום, שותה דיאט קולה או מיץ לימון עם מים וסוכרזית. רצה 30 דקות, ליום. למה אני לא יורדת במשקל, אלא מעלה במשקל????????????? האם זה תהליך טבעי של הגוף ובמכה אחת ארד? עליי להודות שלפני שבוע בערך הכנתי ספגטי ובשר ובלעתי כמעט את כל הסיר, וזה גרם לעלייה במשקלי. ועכשיו קשה לי לרדת. עצות תודה ושנה טובה
26/09/2008 | 14:13 | מאת: עדי מילר
שלום שיבא מה גילך ומשקלך? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי