כמה קלוריות בכף חומוס?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/09/2008 | 18:45 | מאת: תמי
עם יש ב100 גרם מוצר מוכן 150 קלוריות?
26/09/2008 | 12:19 | מאת: עדי מילר
שלום תמי כ- 25 קק"ל בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
06/11/2008 | 15:32 | מאת: מאיה
כמה קלוריות יש בכף חומוס?