הרזיה בזמן מחזור
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/09/2008 | 10:05 | מאת: נירית
האם תתיכן עליה במשקל בזמן מחזור או טרום מחזור??? אני בתקופת דיאטה כבר 8 חודשים ולאחרונה שמתי לב שבתקופת המחזור אני מעלה בין 2 ל3 ק"ג האם זה נורמלי?? ולאחר המחזור המצב חוזר לקדמותו. תודה.
24/09/2008 | 10:03 | מאת: עדי מילר
שלום נירית בהחלט כן!!! בזמן בתקופה הטרום ויסתית ובזמן הווסת עלולה להיות עליה במשקל בין 0.5-2 ק"ג. העליה הינה פועל יוצא של אגירת נוזלים בעיקר. לכן כדי להתעודד אני ממליצה למדוד היקפים ואחוזי שומן בתקופות אלו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי