בדיקות דם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/09/2008 | 15:34 | מאת: ספיר
שלום, קיבלתי תוצאות של בדיקות דם בהן כולסטרול מאוד גבוה - 240 ומנגד, מחסור בברזל- אנמיה. יש סיבה משותפת לשתי התוצאות הנ"ל? מה צריך לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
24/09/2008 | 12:36 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ספיר : לא ניתן להתייחס לערך הכולסטרול הכללי בלבד, אמנם הערך גבוה מהנורמה, אך צריך לבצע בדיקת כולסטרול HDL LDL וטריגליצרידים . בנוסף חשוב לדעת את גילך ומצבך הבריאותי. אין קשר בין מחסור בברזל לבין כולסטרול גבוה. בדרך כלל מחסור בברזל בנשים צעירות נובע מתזונה לקוייה ושימוש מוגבר של הגוף בתהליכי צמיחה, וסת וכ"ו . שאלי שוב לאחר שתשלימי את הבדיקות הנדרשות . בברכה ד"ר מצקין