אובדת עצות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 19 שמנה מאוד((!), אין מוטיבציה לעשות דיאטה, עצלנית לאללא ועדיין חושבת שיהיה בסדר. יש לכם עצות לנטולי המוטיבציה??? הצילו!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תקווה את מתארת מצב מאוד מוכר שהבעיה לא באוכל אלא בנו וההחלטה לעשות דיאטה צריכה להגיע בהחלט מהראש ובכדי שהדיאטה אכן תצליח עלינו להיות נחושים וחדורי מוטיבציה בלהתחיל לעשות שינויי אך עלי לציין שהשינויי אינו צריך להיות דרסטי וקיצוני. הכנסי לאתר שלנו וקראי עוד www.drlevy.co.il את יכולה לקנות את הספר "לרזות מתחילים מהראש בשיטת ד"ר לוי" שיבהיר לך איך אנו במרפאה רואים את בעיית ההשמנה וכיצד אנו ממליצים לטפל בה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי