אני מתה על גלידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/09/2008 | 14:17 | מאת: לימור
אני בדיאטה ושומרת מאד,אני רוצה מידי פעם להחליף את הקלוריות היומיות בגלידה בלבד, האם אפשר לעשות את זה מידי פעם?
22/09/2008 | 22:28 | מאת: עדי מילר
שלום לימור כחלק מדיאטה מאוזנת את בהחלט יכולה להוסיף לתפריט השבועי מנת גלידה פעם בשבוע- שבועיים במקום ארוחת ביניים אחת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
23/09/2008 | 13:02 | מאת: לימור
שאלתי היא האם מותר לי להחליף מידי פעם את כל ה-1200 ק' בגלידה .