שאלה לגבי דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה הסיכון בשימוש בדיאטה הזו? http://www.israelilabs.com/ אני רוצה לנסות אבל חוששת מבעיות שיכולות להתפתח ומסיבוכים...
שלום מיטל איני מכירה את הדיאטות הללו לעומק אך ככל איני ממליצה על דיאטות בזק או נוסחאות קסם... אני מאוד מבינה את החששות שלך ולכן אני ממליצה לך לבצע דיאטה מאוזנת בשילוב עם פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבלי תפריט מתאים שבעזרתו תוכלי לרדת במשקל ללא כל סכנה. להרשמה: www.drlwvy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי