דחף עז למתוקים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,הייתי תקופה של ארבעה חודשים בחו"ל בהם עליתי במשקלי שמונה קילו! הצלחתי בארבעה חודשים אחר כך לרדת ארבעה ק"ג ומאז יש לי דחף עז למתוקים ואיני מצליחה לרדת עוד ואיני מצליחה לוותר על שני נישנושים ביום (עוגיות שוקולד או ריבות )תמיד אהבתי מתוק אך עכשיו זה ממש צורך מה עליי לעשות?
שלום רונית ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים!!! אכילת פחמימות מורכבות (לחם מחיטה מלאה, אורז מלא, פסטה וכו...) עשויה להפחית את הצורך למתוק... במידה והצורך עוד קיים את יכולה להרגיע את התאווה למתוק באמצעות מזונות מתוקים (עד 2 ביום) בעלי כמות מדודה שהערך הקלורי אינו עולה על 100 קק"ל כמו לדוגמא - 4 קוביות שוקולד, מנת פרי, עוגיה יבשה, 2 וופלות, כף ריבה וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי