למומחים!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בתאריך 18/09 שלחתי לכם הודעה שהנושא שלה היה קבלת ייעוץ ומשום מה לא נענתי אני יודעת שזו הייתה הודעה ארוכה אך מאוד חשוב לי שתתיחסו אליה אשמח שתתיחסו אליה.
שלום סליחה על העיכוב... עניתי לשאלתך בקובץ הראשון ששלחת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי