שאלה ! .
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי. רציתי לשאול עם מנה חמה של נודלס זה משמייין ? ...
שלום שרית מנה חמה של נודלס מכילה כ- 200-250 קק"ל בהחלט לא משמין ויכול להיות תחליף למנת פחמימה. אך חשוב לא לאכול על בסיס יומי כיוון שהמנה עשירה בהרבה מלחים וחומרים משמרים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי