אכילה לפני שינה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לשאול מדוע זה לא טוב לאכול לפני השינה או מאוחר בלילה? אני מעוניינת בסיבה המדעית לכך
שלום אמי, תהליך העיכול דורש זמן ואנרגיה מרובה וזו הסיבה להמלצה לא לאכול ארוחה גדולה לפני השינה. במהלך השינה הגוף אמור להרגע ולבצע כל מיני תהליכים יחודיים. אם בזמן הזה הוא נדרש לעכל מזון, דבר שכאמור דורש משאבים רבים, איכות השינה נפגעת וגם העיכול אינו אופטימלי. בברכה מוניקה קרן