בעיה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/09/2008 | 15:43 | מאת: רומי
שלום,אני בת 14 וחצי משקלי 52 וגובהי 160. יש בעיה גדולה מאוד עם אוכל!!! אני לא סובלת מהשמנת יתר,אולם,אני אוכלת ממש לא מסודר ואני לא ממש זוכרת מה אני אוכלת במשך היום מה גם שכאשר אני נמצאת בבית אני אוכלת כל איזה חצי שעה משהו קטן, אפילו אם אני לא רעבה ואניי ממש לא מבינה ממה זה נובע.... אני גם מאוד אוהבת לחם ויש ימים אפילו שזה הדבר היחידי אני מכניסה לפה! הייתי רוצה שתעזרו לי , בקשר לנטייה שלי לאכול כל שנייה.
20/09/2008 | 14:02 | מאת: עדי מילר
שלום רומי את מתארת אכילה "בניקורים" שהרבה פעמים נובעת כתוצאה מאי אכילה של ארוחות מסודרות מלאות המכילות את כל אבות המזון. עקב גילך הצעיר והעובדה שמשקלך נמצא בטווח המינימלי התקין אני ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית (אפשר דרך קופ"ח) בכדי לקבל ייעוץ והדרכה כיצד לאכול נכון!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי