תעני לי מהר בבקשה.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אנ שוקלת 50 והגובה שלי 1.63. כולם אומרים לי שאני נראית טוב אבל אני לא יכולה לדעת אם הם משקרים. אני חושבת שאני די שמנה. הייתי בבקשה רוצה שתעני לי בהקדם. תודה.
שלום משקלך נמצא מתחת לטווח התקין!!! כפי שזה נראה את סובלת מבעיה בדימוי גוף. ממליצה לפנות לטיפול בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי