דיאטת לחם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שאלה לגבי דיאטת לחם, אני רוצה לדעת האם ישנה בעיה עם דיאטת לחם לאורך זמן- (כמובן שלחם קל חיטה מלאה), האם ישנה בעיה מאחר והלחם מתפקר לסוכר!!! אני לא סובלת מסוכר, ופרט ללחם לא אוחלת פחממות נוספות. ת ו ד ה .
שלום מיקה אין בעיה עם דיאטת הלחם לאורך זמן כיוון שמדובר בדיאטה מאוזנת בכל מרכיבי המזון, הדיאטה מורכבת משלבים בהם אוכלים מכל סוגי המזונות. עלי לציין שבשלב הראשון של הדיאטה התפריט מורכב בעיקרו מלחם אך בהמשך אפשר להחליף את פרוסת הלחם בכל פחמימה אחרת!!! אין שום בעיה עם התפרקות הלחם לסוכר להיפך הדיאטה מורכבת מאכילה של לחם כל 3-4 שעות מה שמוביל לשמירה על רמות סוכר קבועות יחסית בדם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי