קצב ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/09/2008 | 10:49 | מאת: עפרה
מזה כחצי שנה אני שומרת על תזונה מסודרת ומתאמנת בחדר כושר כבר חודשיים. ירדתי עד כה 5 קג וקצב הירידה היא 1 קג לחודש. אחוזי השומן שהיו לי לפני חודשיים היו 37% וירדתי ל 33%. האם זה בסדר? מה עליי לעשות כדי לרדת יותר? אני בת 37, 1.70, שוקלת כיום 69
20/09/2008 | 13:14 | מאת: עדי מילר
שלום עפרה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל!!! קצב הירידה שלך מתאים לעובדה שהינך נמצאת במשקל תקין ולא בעודף משקל. אני ממליצה להמשיך לשמור על תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג ( לפחות 3 פעמים בשבוע) - מתכון מנצח!!! בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי