פעילות גופנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/09/2008 | 10:00 | מאת: עדי
כמה קלוריות מורדים בהליכה מהירה של 45 דקות?
20/09/2008 | 11:38 | מאת: עדי מילר
שלום עדי מחיר האנרגיה של הליכה מהירה הינו 4 קק"ל לשעה. יש לחשב ע"י הכפלה של משקל גופך בקלוריות לק"ג לשעה. לדוגמא אם משקל גופך הינו 60 ק"ג ואת מבצעת הליכה מהירה כמות הקלוריות שאת שורפת בשעת הליכה הינה: 60 * 4 = 240 קלוריות. (45 דקות = 180 קק"ל, כאשר מדובר כמובן במשקל 60 ק"ג) בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי