רוצה להשמין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/09/2008 | 20:33 | מאת: חסוי
אני בת 22 גובהה 57 שוקלת 40 קילו.לפני שנתיים שקלתי 58 קילו ואחרי חצי שנה אחרי שהתגייסתי ירדתי מהמשקל ועכשיו כמה שאני מנסה לעלות לא מצליחה.אני יודעת שזה מוזר אבל אני לא אוהבת לראות את עצמי רזה תודה לך ד"ר וכל הצעה תתקבל בברכה....
20/09/2008 | 10:49 | מאת: עדי מילר
שלום את מתארת ירדיה של 18 קילו בחצי שנה, זוהי ירידה חדה מאוד שהביא אותך לתת משקל!!! עליך לעשות בירור רפואי מקיף בנושא, ממליצה לפנות לרופא המשפחה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי