2 שאלות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
1. רציתי לשאול מה את ממליצה לי לעשות על מנת להוריד בערך קילו קילו וחצי בשבוע. 2. רציתי לשאול גם לא רק בשבילי האם את יכולה להמליץ לי מה ניתן לעשות על מנת לרדת (וגם אם אפשר בשביל לחטב את הגוף) בזמן יחסית קצר או לפחות המלצות לגבי דברים שיכולים לעזור להסתיר לטשטש יש לי אירוע מאוד חשוב בקרוב אז רציתי עצה מה לעשות על מנת להוריד קצת לצמצם הקיפים .... אשמח לקבל מענה ותודה על כל העצות בהחלט פורום מעולה
שלום על מנת לעזור לך עלי לדעת פרטים נוספים: גיל, גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי