אנא זקוקה לעזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/09/2008 | 15:15 | מאת: יעל
אני בת 15.5 גובהי174 משקל גופי 90 מה עליי לעשות בכדי להוריד ממשקל גופי לפחות 1.5קג בשבוע מפני שיש לאחי בר מצווה בעוד חודשיים ואני נראית שמנה.אשמח לעזרה
20/09/2008 | 10:37 | מאת: עדי מילר
שלום יעל אני ממליצה על דיאטה מאוזנת בשילוב עם פע"ג במטרה לרדת עד 1 ק"ג בשבוע (ירידה חדה יותר עלולה לפגוע ברקמת השריר שלך). כיוון שאת בת 15 הינך נמצאת עדיין בתהליך גדילה וכדי לא לפגוע בפוטנציאל הגדילה שלך אני ממליצה לפנות לרופא משפחה לשם קבלת הפנייה לדיאטנית קלינית במטרה לקבל ייעוץ, הדרכה וליווי בתהליך ההרזיה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי