בקשר לפלאטו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/09/2008 | 13:51 | מאת: לורי
תארת מצב של תקיעות במשקל לצורך התארגנות,האם בתקופה זו כל ההשתדלות של שמירה על אכילה מועטה -תבוא לידי ביטוי בירידה במשקל או שרק בשמירת הקיים , יוצא א'כ שבשביל לתת לגוף להתארגן צריך לשמור זמן ארוך ללא תוצאות בשטח?
20/09/2008 | 10:18 | מאת: עדי מילר
שלום לורי פלטו = רמה מישורית, כלומר במצב זה כל כל השתדלות שלא נעשה תתבטא בעצירה במשקל. לגבי התוצאות בשטח עלי לציין שאומנם לא רואים שינוי במשקל אך בתקופה זו אם ממשיכים כרגיל בדיאטה (בלי לקזז!!!) מרגישים שהגוף ממשיך להשתנות, נעשה חטוב ומצמצם היקפים. לכן, אני ממליצה בתקופה זו למדוד את ההיקפים (במותניים ובירכיים) ולהתעודד!!! הרי מה שחשוב בסופו של דבר הוא איך האדם נראה ומרגיש ולא מה מראה המשקל.... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי