נוסעת לחול לתקופה ארוכה ומפחדת מאוד להשמין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 23 ונוסעת בקרוב ל4 חודשים לדרום אמריקה. האוכל במדינות בהן אשהה אינו מזין ולא בריאף ורובו יתרכז בבצקים ובשר מאחר ובחלק מהמקומות מסוכן לאכול מהירקות.. כל כך מחכה לטיול הזה אבל כל כך מפחדת מלעלות במשקל. בבית אני מקפידה מאוד על המשקל ומשלבת גם ספורט כי הוא נוטה להשתנות בקיצוניות, אך שם סביר להניח שתדירות הספורט תרד וכך גם התזונה הנכונה. מנסיוני ממקרים בעבר זה המתכון אצלי להשמנה רצינית. בנוסף יש לי גם בעיה של עצירות בנסיעות.. יש לך רעיון איך "למזער" את המכה?? יש איזו תרופה טבעית שכדאי לי להצטייד בה?
שלום יפעת אני מבינה את החשש אך אם תקפידי לבחור לאכול את המזונות הפחות משמינים והיותר בריאים ורק ל"טעום" מהאוכל שנראה לך יותר עשיר בקלוריות בשילוב עם פע"ג כחלק מהטיול (הכוונה להשתדל לבחור בהליכות במקום שימוש באוטובוסים, עליה במדרגות וכו'...) אני בטוחה שתצליחי למזר את העליה במשקל ואפילו לשמור על משקלך. בנוגע לעצירויות עליך להקפיד על שתייה מרובה ובנוסף אני ממליצה לקחת מהארץ פירות יבשים (בעיקר שזיפים ותאנים) ופשתן (לא תופסים הרבה מקום בתרמיל ומאוד יעילים נגד עצירויות) וכמובן לבחור באוכל שעשיר יותר בסיבים תזונתיים ככל שיתאפשר לך... את יכולה גם לרכוש בארץ תכשיר המכיל סיבים (סובין ודומה, ניתן לקנות בחנויות טבע ובבתי מרקחת), כף אחת ביום, בליווי שתי כוסות מים. וכמובן הליכה!!! נסיעה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
עיצה ממני פשוט תקחי אוכל מהארץ ותחפשי מקום שאם זה חשוב לך שיהיה כשר ככה אז פחות תחחשי מהאוכל שמשמין