שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/09/2008 | 00:50 | מאת: בת מלך
יש לי בעיה הורמונלית ההורמון טסטרון גבוהה מאודד ואני אמורה לשתות כדורים לאזן אותם ולקבל את המחזור אבל הכדורים האלה רק הוסיפו לי כמעט 30 קילו למשקל שלי זה היה למשך 9 שני ואני עשיתי הפסקה אני כבר מעל שנה בלי הכדורים ובלי מחזור ורציתי לברר האם יש משהו שיעזור לי לרדת במשקל כי המ שאני מנסה פשוט לא עוזר ואני לא מקבלת מחזור והגוף שלא לא מתנקה אז אני מרגישה שזה מה שמתקיע לי את זה השמח מאוד אם תעזרו לי כי אני כבר חושבת לעשות שאיבת שומן תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
14/09/2008 | 12:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך : מהו גילך ? מה מצבך הבריאותי ? אענה לך באופן כללי . בעיות הורמונליות יכולות להוות מכשון וקושי בירידה במשקל. בכל זאת אם מבצעים דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית ברוב המקרים ניתן לרדת במשקל למרות הבעייה ההורמונלית . במידה ומצבך הבריאותי מאפשר זאת את יכולה להיעזר בטיפול תרופתי, לדוגמה כדור בשם רדוקטיל, שעוזר להעלות את תחושת השבוע ומשפר את חילוף החומרים , כך הוא מסייע בירידה במשקל כמובן בשילוב עם דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית .שאלי את רופא המשפחה שלך . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
14/09/2008 | 17:57 | מאת: בת מלך
איך אני יכולה לאזן את רמת ההורמונים שלי אני מתכוונת על טיפול אחר בלי כדורים אני בת 23 אם יש טיפול אחר אנה אימרי לי בקשה