אני צריך עזרה דחוף אני שמן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
1.אם מחשבון הBMRלי הוא 1900 אני 176 שוקל 78 ואני רוצה להוריד בשבוע קילו וחצי האם אני יכול לאכול בתפריט של 1200 קלוריות ואז יש לי מינוס של 700 קלוריות ועוד 1300 קלוריות שאני עושה בפעילות גופנית אז האם ככה אני מוריד ביום 2000 קלוריות ואני עושה את זה 5 פעמים בשבוע שזה מצטבר ל10000 קלוריות בשבוע. אז זה בסדר להוריד קילו וחצי בשבוע ככה? אם לא יש לכם דרך אחרת להוריד קילו וחצי בשבוע? 2. כמה קלוריות יש ב:1.חתיכה של איזה רבע עוף {רגל} 2.כוס אורז לבן מבושל 3. 2 פרוסות לחם לבן פרוס של אנג'ל 4. פרוסת חלה בינונית לבנה 5. פרוסת חלה חומה בינונית 6. ארטיק קרח 7. כוס תפו"א בתנור אפויים ברוטב
שלום 1. מניסיוני אין צורך לעשות חישובים מדויקים אני ממליצה לאכול לפי תפריט מאוזן המכיל 1500 קק"ל לפחות!!! אשר כולל 3 ארוחות עיקריות ו2-3 ארוחות ביניים בשילוב עם פע"ג אירובית (כ- 3 פעמים בשבוע) ופעילות אנארובית (כפעמיים בשבוע). 2. רגל עוף כ- 150 קק"ל, כוס אורז לבן כ- 150 קק"ל, 2 פרוסות לחם כ- 150 קק"ל, פרוסת חלה לבנה או חומה כ- 75 קק"ל, קרטיב כ- 60 קק"ל וכוס תפו"א כ- 150 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי