מישהו יודע הייכן המרפאה ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/09/2008 | 13:44 | מאת: דניאל
באיזה אזור בארץ?
14/09/2008 | 09:15 | מאת: עדי מילר
שלום דניאל המרפאה נמצאת ברמת גן. את מוזמנת לבקר באתר שלנו www.drlevy.co.il ולייצור עימנו קשר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
14/09/2008 | 18:13 | מאת: הייכן ברמת גן?
הייכן ברמת גן ?