רוצה להרזות לא אולך לי מה עושים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי שמי רינת ואני מטר 74 כמה אני צריכה לרדת מה עושים עם לא מצליח לי
שלום רינת בכדי לייעץ לך אני צריכה לדעת בת כמה את ומה משקלך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי