דיאטה לנוער
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, קוראים לי אור אני בת 16 משקל 75 וגובה 1.70 אני מנסה לרדת במשקל אך לא מצליחה. בעיקר בימי שישי ושבת אני אוכלת "שטויות" בדרך כלל אני אוכלת דיי בריא אבל פתאום יש לי מעין "אטרף" ואני אוכלת שטויות והרבה. אני אשמח אם תעזרי לי. ושכחתי לציין שניסיתי הכל [שיטת הנקודות, דיאטנית וכו'] תודה [:
הי שמי רינת ויש לי ילדה בת12 והיא לא מעונינת לארזות מה עושים
אני ליאורה קגן אני בת 14 ושוקלת 79 ואני ממש רוצה לרדת במשקל איתי שנתתים אצל דיטנית והיא אושיבה אותי על דייטה רק פסטרמה וקוטג' טוב ישבתי שנתתי ככה ואני לא הרזיתי ולא עליתי במשקל מה אני יכולה לעשות תעזרו לי בבקשה אני רוצה לרדת ל 50 או 60 אני 1.60 ואני רוצה ממש לרדת אולי אני צריכה לא לאכול בכלל חוד או שנה עושה כמו דוגמניות רק 2 תפוחים ביום רק תפוחים תוב פה סימתי אני מאוד מבקשת שה תעזרו ליי ממני ליאורה
אור שלום מתאורך ניסית את כל מה שקשור לדיאטות שמתמקדות באוכל אך כפי שאת יודעת הבעיה לא באוכל אלא בנו. אם הבעיה הייתה האוכל האטרף היה כול יום כול השבוע קבוע. לכן מקור הבעיה הוא לא האוכל אלה השימוש שלנו בו כניסיון להתמודד עם מצבים נפשיים מצוקות שיעמום ועוד. זה בדיוק מה שאנו עושים במרפאתי. מתמודדים לא רק עם האוכל אלא עם הסיבות המובילות אותנו לאכילה חסרת שליטה. הכנסי לאתר שלנו וקראי עוד www.drlevy.co.il את יכולה לקנות את ספרי "לרזות מתחילים מהראש בשיטת ד"ר לוי" שיבהיר לך איך אני מטפל בנושא כמו שלך. את יכולה לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה כדי להבין מה אנו עושים ואיך נוכל לעזור לך 036764880 בהצלחה ד"ר לוי