תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/09/2008 | 18:09 | מאת: שונית
היתי שמחה לדעת מה את חושבת זהו התפריט שלי- בוקר: כוס פייברוואן+ חצי כוס חלב 1% ביצפר: 4 לחם קל + 2 כפיות ריבה[לייט] + פסטרמה דלת שומן [1]+ כפית מיוקל+30 גרם חסה צהריים:תפוח אדמה[1, פירה]+ירקות+כפית שמן זית+שניצל מן הצומח[טבעול] ביינים: ג'לי דיאט[16 קלוריות]+ גלידה דיאט[0%, 150 קלוריות] ערב:ביצה קשה+טונה 1/2 קופסה[במים]+2 לחם קל + כפית מיוקל לילה[במיטה]:מעדן 0% שוקולד בארוחות הביינים אני לפעמים במקום עוד כריך בבצפר אני אוכלת פרי. איך התפריט? בת 15 1.60 שוקלת 50
12/09/2008 | 18:10 | מאת: שונית
האם זה בסדר? *[בהתחשב ואני לא עושה פעילות גופנית]
14/09/2008 | 09:13 | מאת: עדי מילר
שלום שונית התפריט שלך אינו תפריט שמירה אלא תפריט דל מאוד בקלוריות - מכיל פחות קלוריות מתפריט מאוזן לירידה במשקל. תפריט מסוג זה עלול להוביל לחוסר בויטמינים, מינרלים, חלבונים ושומנים, לחולשה, לירידה בקצב חילוף החומרים וכו'.... אני ממליצה מאוד לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה בנושא תפריט שמירה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי