תקועה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 28 גובה 162 ירדתי במשקל וכיום אני שוקלת 64.5 ק"ג ונעצרתי במשקל, האם עלי להשלים ולהשאר במשקל זה או שיש לי דרך להוריד עוד 4-5 ק"ג
שלום נועה בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו, עצירה זו נקראת פלאטו. זוהי תקופת התארגנות המגיעה בכל מקרה, במוקדם או במאוחר, לכל אחד שעושה דיאטה. הפלאטו יכול להימשך ימים, שבועות ואף חודשים. חשוב לדעת שמצב זה של עצירה מעצבן ומטריד ככל שיהיה , עובר בסופו של דבר. לכן, אני ממליצה לך לא להישבר ולהמשיך בדיאטה בשילוב עם פע"ג. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה רבה!