ירקות + גבינות+יוגורט בלבד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כרוב,בצל,גזר,גמבהאדומה,ירוקה,צהובה,צנון,מלפפון.עגבניות.וכמה זיתים. כל זאת קצוץ דק ולהוסיף קופסה גבינה וקופסה יוגורט. ולקנח עם כוס קפה נמס עם סוכר. האם אפשר לאכול חופשי את הנ"ל בלי ולרזות בלי לחלות?
שלום רותי התפריט מכיל מעט מדי קלוריות ואינו מכיל את כל אבות המזון הדרושים, בנוסף אינך מגיעה עם תפריט זה לקצובה המומלצת של הויטמינים והמינרלים. עלי לציין שדיאטה דלת קלוריות (כמו שאת מתארת) הינה מתכון להשמנה ואף לפגיעה בבריאות!!! דיאטה דלת קלורית אכן מסייעת לירידה במשקל בטווח המיידי אך חשוב לדעת כי היא גורמת לבלוטת התריס להאט את פעילותה, מה שמביא לירידה בקצב חילוף החומרים - הגוף נהפך ל"חסכוני" יותר. מסיבה זו לאחר זמן קצר מפסיקים לרדת במשקל נוסף לתסכול המגיע מתחושת הרעב המתמשך. ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת 1200 קק"ל ומכילה את כל אבות המזון בשילוב עם ]פע"ג גופנית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי