שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/09/2008 | 14:40 | מאת: ליאת
כתוב על קופסא של מלפפונים חמוצים 14 קל' ל 100 גר' וכתוב שלאחר סינון יש 300 גר' בקופסת המלפפונים. האם כמות הקל' של המלפפונים בקופסא היא 42 קל'? האם זה בסדר לאכול קופסה של מלפפונים? מה היתרונות שלהם ומה החסרונות?
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2008 | 17:09 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת קופסת מלפפונים חמוצים אכן מכילה 42 קק"ל. מומלץ לא להפריז בצריכה של חמוצים שכן הם עשירים מאוד בנתרן (מלח) ועלולים להעלות לחץ דם באנשים עם נטייה, בנוסף להרבה אנשים חמוצים מעוררי תאבון ולכן יש לשים לב בקרב אלו השומרים על משקלם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי