דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/09/2008 | 11:07 | מאת: יוספה
כמה ק"ג אני צריכה להוריד אם אני בת 16 גובהי 169 ומשקלי 65 ק"ג.
11/09/2008 | 17:02 | מאת: עדי מילר
שלום יוספה משקלך תקין!!! אינך צריכה לרדת במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי