דחוף ביותר=/
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15 ...אני שוקלת 45 קילוגרם וגובהי 160 ועלי לציין שאני מתעמלת אומנותי ורציתי לדעת אם משקלי תקין...
שלום מגי, משקלך מצוין לגובה. את נחשבת לרזה למדי. בברכה מוניקה קרן