1500 קלוריות ביום...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
על זה מבוסס התפריט שלי. זה מעט נכון?? אני מקווה אז למה אני לא יורדת במשקל?? האם להיעזר בתרופות? האם הן יכולות להאיץ את הירידה? מיואשת!!
שלום יפית על מנת לעזור לך אני זקוקה לפרטים נוספים: גיל, משקל וגובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
הי עדי אני בת 35 גובהי 1.63 ושוקלת 70 ק"ג. הבעיה היא עם היקפי - 94 ס"מ!!
שלום יפית אני ממליצה לנסות להפחית את צריכת הקלוריות היומית ל- 1200 קק"ל ולשלב פע"ג (לפחות 3 פעמים בשבוע). בנוגע לתרופות הן בהחלט יכולות לעזור בתהליך ההרזיה, תבקשי מרופא המשפחה שלך הסבר בנושא. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי