גלידת ריבת חלב של גלידל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם את יודעת כמה קלוריות בקופסה [שלמה] של גלידת דיאט 0% של גלידל[ריבת חלב]?
שלום גלי ב- 100 גר' גלידל ריבת חלב יש 66 קק"ל. קופסה מכילה כ- 900 גר' ומכאן שכל הקופסה מכילה כ- 600 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
בקופסת גלידל יש 900 מ"ל שהם 450 גרם ולכן יש כ 350 קלוריות