דיאטת כסאח לדחיפה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
למרות שאני אוכלת 1200 ק' ליום ועושה ספורט 4 פעמים בשבוע -אני נשארת באותו משקל. עשיתי שבוע דיאטת מיצים וירדתי 5 ק'ג,ואח'כ חזרתי שוב לאכול 1200 ק' וכבר חודשיים לא זז המשקל מה לעשות?לרדת לפחות מ-1200 ק'? או לעשות שוב דיאטת כאסח לכמה ימים ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיגל אני צריכה פרטים נוספים כמו משקל, גובה וגיל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
גיל-49,משקל-78, גובה-168 ס'מ,אוכלת 1200 ק' ולא יורדת,