התיעצות לגבי הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי קורים לי יעל ושאלה היא כזאת לא עדיף לאכל מסודר מאשר לעשות דיאטה ולהוריד אוכל מסויים בשביל לרזות ולאכול בשעות קבועות למשל כל 3 שעות במקרה זה מהשאני העושה האם זה נכון וטוב
שלום יעל אני מאוד ממליצה לאכול מסודר כל 3-4 שעות אך לצערי עובדה זו לא מספיקה כדי לרדת במשקל. היחס שבין ההוצאה וההכנסה האנרגטית קובעה בסופו של דבר האם נשמין, נרזה או נשאר על אותו משקל, כלומר כדי לרדת במשקל צריך ליייצור מאזן שלילי: שסך ההוצאה האנרגטית יעלה על ההכנסה האנרגטית. חשוב לי לציין שכאשר עושים דיאטה אין כל צורך להוריד אוכל מסוים - אפשר לאכול הכל רק בכמויות הנכונות!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי