כמה קלוריות יש בכוס שוקו וכוס כריות נוגט?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שיר בכוס שוקו יש כ- 180 קק"ל וכוס כריות מכילה כ- 140 קק"ל (תלוי כמובן בגודל הכוס). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אשמח לדעת כמה קלוריות יש בכוס שוקו , לא הרגיל מה שקונים אלה זה שעושים עם האבקת קקאו והחלב .
את הקלוריות שנמצאות בכוס שוקו אי אפשר לדעת.זה תלוי בגודל הכוס,כמות החלב וכמובן שכמות אבקת הקאקאו.מכוון שכמות אבקת הקאקאו נע בין 1-3 כפיות אז מספר הקלוריות נע בין 150-350 קלוריות.