ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 27 רץ והולך שלוש לארבע פעמים בשבוע בערך כשמונה קילומטר אוכל מאוזן הרבה חלבונים וכמה שפחות פחמימות לא נוגע במתוקים אבל אני לא רואה ירידה במשקל אבל בהקפים כן! חולצות שהיו קטנות עליי עולות עליי חופשי אבל במשקל אני לא רואה שינוי וכל התהליך הזה התחלתי אותו בין חודשים לשלוש חודשים
שלום אבי פעילות גופנית מפתחת ומגדילה את נפח השריר, מה שללא ספק יכול לגרום לעצירה זמנית בירידה במשקל. יחד עם זאת, אין ספק שבזכות פעילות גופנית אחוז השומן בגוף יורד וזו הסיבה לירידה בהיקפי הגוף. ממליצה להמשיך ולהתמיד בפע"ג בשילוב עם תזונה נכונה ומאוזנת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי