למה רק אני לא קיבלתי תשובה?????
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שאלתי בענין דיאטת תפוחים ואף אחד לא הגיב לי,למה????
שלום יפית סליחה על עיכוב אני על שאלתך בקובץ הראשון ששלחת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי