פסטה עם שמנת ופטריות .
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, ברצוני לדעת כמה קלוריות יש בחבילת פסטה עם שמנת ופטריות שקניתי היום. רשום ל100 גרם מוצר מוכן 108 קלוריות, המוצר מכיל עצמו 177 גרם, רשום גם שזה ל3 מנות אבל נראהלי שזה מכיל יותר. כתוב שצריך להוסיף 500 מ''ל מים, זה אומר שהמוצר הופך להיות אחרי בישול 500 גרם כיאלו? בבקשה תעזרו לי דחופ לא הבנתי כמה קלוריות יש בחבילה שלמה כזאת. לא הבנתי את הנתונים.
שלום 500 מ"ל הינם 500 גר' ולכן בסך הכל המנה לאחר ההכנה מכילה כ- 688 גר'. מכאן ניתן לחשב שהערך הקלורי של המנה כולה הינו כ- 750 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי