גלידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בגלידה של "גלידל" חבילת גלידה מכילה 450 גרם ו900 מ"ל, רשום על החבילה שזה 66 קלוריות ל100 גרם. מזה אומר בעצם, שעם אני לא רוצה לעבור את ה66 קלוריות למנה שלי איך אני מחלקת את זה? ל9 או ל4.5? תודה
שלום שביט עם רשום קלוריות ל- 100 גר' יש לחלק בסך כל המשקל בגרמים שמכילה החבילה, כלומר ב- 4.5. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי