דחופ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אכלתי השבוע המבורגר קטן ולמחרת קינר בואנו האם זה יכול להשפיע לי על המשקל[אני במשקל תקין]? והאם אכילה של קינדר בואנו אחד בשבוע יכול להשפיע על משקל גם עם זה יעשה קבוע פעם בשבוע?
שלום רונה אין שום בעיה לאכול מנת שוקולד פעם בשבוע באופן קבוע. בקשר להשפעה על המשקל את יכולה להיות רגועה כיוון שכדי לעלות חצי קילו בשבוע יש להוסיף לצריכת הקלוריות השבועית 3500 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי