כמה צריכה לרדת?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19. משקלי הוא: 64 והגובה שלי הוא: 1.68. כמה עוד אני צריכה לרדת? דחוף רוצה להתחיל דיאטה!!!
שלום משקלך תקין אינך צריכה לרדת במשקל!!! ממליצה במקום להתחיל דיאטה לבצע פע"ג לחיטוב ועיצוב הגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי