עזרה:(
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/06/2007 | 23:53 | מאת: אורה
היי , אני בת 15 ו 9 חודש ואני שוקלת 71.4 והגובה שלי הוא 1.62 אני מאוד שמנה והיום התחלתי דיאטה השאלה שלי היא מה כדי לאכול , מה מותר מה אסור האם הליכה כול יום בלילהה של 1 ק"מ מספיקה? וכו.. אקווה לתשובה מהירה תודה רבה אורה
22/06/2007 | 19:14 | מאת: שמנמן :))
שלום! אין כזה דבר בדיאטה אסור ומותר לאכול! תוציאי לך את זה מהראש. דיאטה זה לאכול מהכל אך במידה! את יכולה לעבור מלחם רגיל ללחם קל או ללחמניות דיאט מחיטה מלא,תאכלי הרבה פירות,תשתי הרבה מים לפחות 12 כוסות ביום. כל מה שהזכרתי כאן זה דברים על קצה המזלג אני ממליץ לך לפנות לדיאטנית שמבינה הרבה יותר ממני ותוכל ליצור בשבילך תפריט תזונה. עכשיו בקשר לחלק המאיץ-ספורט,הליכה של 1 ק"מ לא תועיל....עלייך ללכת בין 40-60 דקות הליכה בקצב שאת יכולה,לא להגזים על ההתחלה!הליכה של 40-60 דקות בנוסף לכפיפות בטן אכן יעזרו לך. כמו כן את יכולה להירשם לחדר כושר ושם תקבלי תכנית אירובית ותכנית אנאירובית(משקולות) שתעזור לך לחטב את הגוף בנוסף לשריפת השומנים. מקווה שעזרתי ושיהיה לך בהצלחה!
22/06/2007 | 23:42 | מאת: אורה
תודה רבה אבל השאלה שלי כרגע כמה ילדה בגילי 15 ו 9 חודש] צריכה לצרוך
25/06/2007 | 10:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורה, דיאטה היא אורח חיים. זה לא משהו שמתחיל ונגמר ואח"כ חוזרים להרגלים הישנים, כי אז עולה המשקל חזרה. אני ממליצה לך לפנות לעזרה מקצועית, של דיאטנית שתרכיב לך תפריט מאוזן ותדריך אותך לגבי רכישת הרגלים חדשים. התפריט היומי של צריך לכלול כ-1500 קלוריות, על סמך הנתונים שנתת לי. פעילות גופנית היא חיונית לבריאות וגם לירידה במשקל, ולא פחות חשוב, לשמירה על המשקל החדש הנמוך שהושג. מומלצת פעילות גופנית יומית של שעה. אם אינך רגילה לכך, כדאי להתחיל בהדרגה. אם היום את צועדת 1 ק"מ, אני ממליצה לעלות את זמן הצעידה בכל יום 3 ימים ב3-5 דקות או להאריך את הדרך בכמה מאות מטרים. בהצלחה מוניקה קרן