תרופות לטיפול בהשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2008 | 13:14 | מאת: עזרא
ד"ר לוי שלום קראתי את הכתבות באתרך על התרופות השונות וגם את הכתבה הזו http://www.doctors.co.il/xID-7329,xCT-778,m-Doctors,a-Article.html ואני חייב לומר שלא ממש הבנתי את ההבדלים בין התרופות. לי יש השמנה בטנית, או תסמונת מטבולית.באיזו תרופה כדאי לי להיעזר?
לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2008 | 22:52 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום עזרא: קיימות כיום בישראל 3 תרופותלטיפול בהשמנה באישור משרד הבריאות. שלושתן תרופות מרשם. רדוקטיל: תרופה שמעלה את תחושת השובע ושומרת על הקצב המטבולי של הירידה במשקל. קסניקל: התרופה פועלת מקומית במעי ומונעת ספיגה של חלק מהשומן מהמזון הנאכל. אקומפליה: פועלת במנגנון מורכב ושונה לחלוטין מהקודמות, מפחיתה תיאבון, עוזרת להפחית משקל באנשים עם השמנה בטנית ותסמונת מטבולית. ככל הנראה האחרונה היא המתאימה לך . שאל את הרופא המטפל . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי