אכילה נכונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2008 | 12:11 | מאת: אפי
שלום אני בן 50.שוקל 90 ק"ג.גובה 1.78מטר . אני מעוניין בתפריט יומי נכון שבסופו של דבר אגיע למשקל של 80 ק"ג [משקל לפי BMI] תודה ויום טוב
03/09/2008 | 22:20 | מאת: עדי מילר
שלום אפי את מוזמן להירשם לדיאטה אונליין ולקבל תפריט מתאים לצרכייך ומטרותייך. כרגע הרישום אינו כרוך בתשלום. כתובת האתר : www.drlevy.co.il בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי