חילוף חומרים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2008 | 10:53 | מאת: יונית
שלום שמי יונית 33 נ+3 משקל 78 גובה 159 החילוף שלי הוא אחת ליום ובכלל לשתן אני נכנסת אולי 3-4 לשירותים אני מאוד רוצה להרזות ולא יודעת איך ובעיקר מה לעשות לחילוף חומרים תקין כלומר תזונה או שיש משהו אחר. אשמח לתשובה מהירה ממכם. רוצה לציין שרוב השומן מתפרס על כל הגוף אך בעיקר בבטן
03/09/2008 | 22:26 | מאת: עדי מילר
שלום יונית אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון ומכילה 3 ארוחות עיקריות וכ- 3 ארוחות ביניים בשילוב עם פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבלי תפריט אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל. לרישום למערכת דיאטה אונליין: www.drlevy.co.il בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי