כמה קלוריות בגלידה של מקדולנס של השקל 90?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2008 | 21:49 | מאת: חלי
דחוופפ
03/09/2008 | 22:32 | מאת: עדי מילר
שלום חלי בגלידה בגביע של מקדונלדס יש כ- 150 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי