בת 15 שוקלת 49 מטר 63 כמה קלוריות עלי לצרוך ביום?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מעוניינת לשמור על משקלי ללא ספורט בנתים.
שלום נעה משקלך נמצא מתחת לטווח התקין אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית שתדריך אותך באופן אישי ותיתן לך תפריט מתאים העונה לדרישותיך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי